D1007_9938w |
Historicky první :) cesta Patek Philippe replicaFranck Muller Replica Watchess člunem do delty proběhla víceméně v pohodě, projevila se jen drobnost na vozíku a ukázala se naprostá nevhodnost plachet s oky na přikrytí lodi za jízdy. Než jsme dojeli na místo, byla loď v cárech plachty omotána vším možným jako moravské uzené. Po příjezdu k Dunaji a pohledu na tu celkem svižně plynoucí spoustu kalné vody jsem měl chuť se vrátit…
Po malinko zmatenémhttp://www.btkd.co.uk/personal.php?p=Hublot-Replica-Watches.htmlSWISS REPLICA WATCHES vyložení lodi na vodu ( což bylo pochopitelné, dělali jsme to všichni poprvé ) a pevném přivázání na mělčině jsme se začali věnovat nakládce všeho potřebného i nepotřebného.Zhruba v polovině této činnosti kolem Duons sale Franck Muller replica uk, top quality and 100% same as the original.projela „raketa“ ( speciální loď na plovácích, jakýsi vodní autobus ) a v tu chvíli se ukázalo, že takovéhle uvázání člunu je zásadní chyba. Raketa sice plula krokem ale náš člun pevně seděl na mělčině, takže vlna místo toho aby jej jen pěkně zhoupla, parádně šplouchlacopy watches dovnitř… Další problematickou drobností se ukázalo špatně vyrobené táhlo plynu motoru pro dálkové ovládání. To se mi nakonec ( díky ochotným rumunským přátelům ) podařilo vyrobit "na koleně" nové a mohlo se vyplout !
Byli jsme tři, každý s více jak sto kilogramy, k tomu zásoby vody, benzínu, jídla, foťáky, atd. fake watchesswiss replica watchesProstě člunu s nosností cca 300 kg k potopení chybělo jen pár centimetrů…